Ez a munka az 1994-ben megjelent - és azóta többször újra kiadott - Nemzetközi
marketing című könyvemnek javított és továbbfejlesztett változata. (...) A könyv
szerkezete lényegében nem változott. Az első hat fejezet a nemzetközi marketing
fogalmi körének bemutatása után a nemzetközi környezetet,...
X
Bejelentkezés
A megadott e-mail cím vagy jelszó nem érvényes, vagy lejárt. Elfelejtette vagy lejárt a jelszava? Itt kérhet újat.
Regisztráció
Regisztráció
Köszönjük regisztrációját!
Hamarosan kap a megadott e-mail címre egy levelet, melyben benne lesz a regisztráció megerősítéséhez szükséges link.
A belépéshez kérjük erősítse meg regisztrációját!
Elfelejtett jelszó
A megerősítő kód nem helyes!
Elfelejtett jelszó
Hamarosan kap a megadott e-mail címre egy levelet, melyben benne lesz az Ön ideiglenes új jelszava.
Az emailben kapott ideiglenes jelszavával ide kattintva léphet be.