
Nemzetközi marketing - Rekettye Gábor; Fojtik János
Ez a munka az 1994-ben megjelent - és azóta többször újra kiadott - Nemzetközi
marketing című könyvemnek javított és továbbfejlesztett változata. (...) A könyv
szerkezete lényegében nem változott. Az első hat fejezet a nemzetközi marketing
fogalmi körének bemutatása után a nemzetközi környezetet, a külpiaci megjelenés
módozatait, a globalizációt és a reá adható stratégiai válaszokat tárgyalja. Az
utolsó négy fejezet pedig a marketing-eszközrendszer nemzetközi alkalmazását
mutatja be. A szövegben végrehajtott változtatások a könnyebb megértést
szolgálják, a nagyszámú adat, szemelvény és melléklet pedig a gyakorlati
példákkal segíti a megértést. (Rekettye Gábor)
marketing című könyvemnek javított és továbbfejlesztett változata. (...) A könyv
szerkezete lényegében nem változott. Az első hat fejezet a nemzetközi marketing
fogalmi körének bemutatása után a nemzetközi környezetet, a külpiaci megjelenés
módozatait, a globalizációt és a reá adható stratégiai válaszokat tárgyalja. Az
utolsó négy fejezet pedig a marketing-eszközrendszer nemzetközi alkalmazását
mutatja be. A szövegben végrehajtott változtatások a könnyebb megértést
szolgálják, a nagyszámú adat, szemelvény és melléklet pedig a gyakorlati
példákkal segíti a megértést. (Rekettye Gábor)

Adatlap
Ár: | 645 Ft |
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2025.05.05 |
Eddig megtekintették 11 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Nemzetközi marketing - Rekettye Gábor; Fojtik János" című hirdetést látja. (fent)