
Prince of Persia 2008 Xbox 360 játék (használt)
Prince of Persia 2008-ban megjelent különálló spin-off része Xbox 360
konzolokra. Használt, ellenőrzött minőségben, garanciával. A játék angol vagy
német borítóval kerül szállításra. Eredeti lemez, eredeti borító, eredeti tok. A
Prince of Persia (2008) című játék, amely Xbox 360-ra is megjelent, egy újszerű
megközelítést hozott a klasszikus sorozatba, mind megjelenésében, mind
játékmenetében. A játék 2008. december 2-án (US) és december 4-én (EU) jelent
meg Xbox 360-ra, a fejlesztésért az Ubisoft Montreal, a kiadásért pedig az
Ubisoft felelt. Játékmenet és Történet A játékmenet az akrobatikus mozgásra és a
felfedezésre összpontosít, de egyedi módon. A korábbi részekhez képest a harc
kevésbé hangsúlyos, ám annál taktikusabb, főleg egy-egy ellenségre fókuszálva. A
legkiemelkedőbb újdonság a hercegnő, Elika karaktere, aki nem csupán egy segítő
NPC, hanem szerves része a játékmenetnek. Elika mágikus erejével segíti a
Herceget az ugrásokban, a platform-szekvenciákban, és ami a legfontosabb,
megakadályozza a halált. Ez azt jelenti, hogy ha a játékos hibázik és leesik,
vagy egy ellenség végzetes csapást mérne rá, Elika automatikusan megmenti,
visszateleportálva a Herceget egy biztonságos pontra. Ez a mechanika eltörli a
game over képernyőt, és lehetővé teszi a játékosnak, hogy a felfedezésre és a
fluid mozgásra koncentráljon a frusztráció helyett. A történet egy teljesen új
fejezetet nyit a Prince of Persia univerzumban, nem kapcsolódik szorosan a Sands
of Time trilógiához. A történetben a Herceg egy ismeretlen utazó, aki egy
homokvihar után egy rejtélyes földön találja magát. Itt találkozik Elikával, aki
egy ősi, romlott istenség, Ahriman által sújtott királyság hercegnője. Céljuk,
hogy megtisztítsák a földet a Sötétségtől, és helyreállítsák a Fényt. A
cselekmény Zoroasztriánus elemeket is felhasznál, ami mélységet ad a
mitológiának. A játék során a Herceg és Elika kapcsolata folyamatosan fejlődik,
ahogy együtt fedezik fel a nagyrészt nyitott világot, gyógyítják meg a Fertile
Grounds (termékeny területeket), és szállnak szembe Ahriman korrupt követőivel.
Erősségek és Érdekességek A játék vizuális stílusa az egyik legszembetűnőbb jó
tulajdonsága. A cel-shaded grafika egyedi, mesébe illő hangulatot kölcsönöz a
játéknak, ami egy festményre emlékeztet, és élesen elkülöníti a korábbi Prince
of Persia játékok realisztikusabb megjelenésétől. Ez a stílus hozzájárul a játék
varázslatos atmoszférájához. Elika jelenléte és az általa nyújtott halálmentő
mechanika bár megosztotta a rajongókat, sokan dicsérték, hogy ezáltal a játék
sokkal befogadóbbá és élvezetesebbé vált, különösen azok számára, akik nem
szeretik a túlzottan nehéz platformer kihívásokat. Ez a döntés lehetővé tette,
hogy a játékosok a komplex akrobatikus mozdulatok elsajátítására és a környezet
felfedezésére összpontosítsanak anélkül, hogy a gyakori kudarcok miatt
frusztráltak lennének. A párbeszédek a Herceg és Elika között szintén
kiemelkedőek, humorral és mélységgel töltik meg a karaktereket, miközben a
történetet is előre viszik. A banter és a fejlődő kapcsolatuk a játék egyik
központi eleme. Összességében a Prince of Persia (2008) egy merész, innovatív és
vizuálisan lenyűgöző belépő volt a franchise-ba, amely új irányt vett, és bár
eltért a megszokottól, sok játékos szívébe belopta magát egyedi hangulatával és
befogadó játékmenetével.
konzolokra. Használt, ellenőrzött minőségben, garanciával. A játék angol vagy
német borítóval kerül szállításra. Eredeti lemez, eredeti borító, eredeti tok. A
Prince of Persia (2008) című játék, amely Xbox 360-ra is megjelent, egy újszerű
megközelítést hozott a klasszikus sorozatba, mind megjelenésében, mind
játékmenetében. A játék 2008. december 2-án (US) és december 4-én (EU) jelent
meg Xbox 360-ra, a fejlesztésért az Ubisoft Montreal, a kiadásért pedig az
Ubisoft felelt. Játékmenet és Történet A játékmenet az akrobatikus mozgásra és a
felfedezésre összpontosít, de egyedi módon. A korábbi részekhez képest a harc
kevésbé hangsúlyos, ám annál taktikusabb, főleg egy-egy ellenségre fókuszálva. A
legkiemelkedőbb újdonság a hercegnő, Elika karaktere, aki nem csupán egy segítő
NPC, hanem szerves része a játékmenetnek. Elika mágikus erejével segíti a
Herceget az ugrásokban, a platform-szekvenciákban, és ami a legfontosabb,
megakadályozza a halált. Ez azt jelenti, hogy ha a játékos hibázik és leesik,
vagy egy ellenség végzetes csapást mérne rá, Elika automatikusan megmenti,
visszateleportálva a Herceget egy biztonságos pontra. Ez a mechanika eltörli a
game over képernyőt, és lehetővé teszi a játékosnak, hogy a felfedezésre és a
fluid mozgásra koncentráljon a frusztráció helyett. A történet egy teljesen új
fejezetet nyit a Prince of Persia univerzumban, nem kapcsolódik szorosan a Sands
of Time trilógiához. A történetben a Herceg egy ismeretlen utazó, aki egy
homokvihar után egy rejtélyes földön találja magát. Itt találkozik Elikával, aki
egy ősi, romlott istenség, Ahriman által sújtott királyság hercegnője. Céljuk,
hogy megtisztítsák a földet a Sötétségtől, és helyreállítsák a Fényt. A
cselekmény Zoroasztriánus elemeket is felhasznál, ami mélységet ad a
mitológiának. A játék során a Herceg és Elika kapcsolata folyamatosan fejlődik,
ahogy együtt fedezik fel a nagyrészt nyitott világot, gyógyítják meg a Fertile
Grounds (termékeny területeket), és szállnak szembe Ahriman korrupt követőivel.
Erősségek és Érdekességek A játék vizuális stílusa az egyik legszembetűnőbb jó
tulajdonsága. A cel-shaded grafika egyedi, mesébe illő hangulatot kölcsönöz a
játéknak, ami egy festményre emlékeztet, és élesen elkülöníti a korábbi Prince
of Persia játékok realisztikusabb megjelenésétől. Ez a stílus hozzájárul a játék
varázslatos atmoszférájához. Elika jelenléte és az általa nyújtott halálmentő
mechanika bár megosztotta a rajongókat, sokan dicsérték, hogy ezáltal a játék
sokkal befogadóbbá és élvezetesebbé vált, különösen azok számára, akik nem
szeretik a túlzottan nehéz platformer kihívásokat. Ez a döntés lehetővé tette,
hogy a játékosok a komplex akrobatikus mozdulatok elsajátítására és a környezet
felfedezésére összpontosítsanak anélkül, hogy a gyakori kudarcok miatt
frusztráltak lennének. A párbeszédek a Herceg és Elika között szintén
kiemelkedőek, humorral és mélységgel töltik meg a karaktereket, miközben a
történetet is előre viszik. A banter és a fejlődő kapcsolatuk a játék egyik
központi eleme. Összességében a Prince of Persia (2008) egy merész, innovatív és
vizuálisan lenyűgöző belépő volt a franchise-ba, amely új irányt vett, és bár
eltért a megszokottól, sok játékos szívébe belopta magát egyedi hangulatával és
befogadó játékmenetével.

Adatlap
Ár: | 7.990 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Játék: | Xbox |
Feladás dátuma: | 2025.08.08 |
Eddig megtekintették 13 alkalommal |
A hirdető adatai

Számítógépes játékok rovaton belül a(z) "Prince of Persia 2008 Xbox 360 játék (használt)" című hirdetést látja. (fent)