
Public Relations I-II. - Nyárády Gáborné; Szeles Péter
A fejlett szervezeti kultúrával bíró országokban a public relations már jó ideje
_x0084_nagykorúvá vált_x0094_; felismerték és megértették annak értékképző, az
immateriális vagyont növelő jelentőségét, s így ott a szakma már jó ideje a
döntéshozói folyamatok, a vezetés szerves részét képezi. Ahhoz, hogy hazánkban
is polgárjogot nyerjen, szükség van a public relations fogalomkörének széles
körű megismertetésére, a korszerű elméleti ismeretek terjesztésére és
természetesen a szakmai gyakorlat színvonalának határozott emelésére is. Csak a
szakmailag művelt, felkészült, a public relations elméleti fejlődésével
folyamatosan lépést tartó és etikus szakemberek képesek kivívni tevékenységükkel
a társadalom, a politika, a gazdaság és a nonprofit szektor elismerését, és
helyreállítani a munkájuk iránti bizalmat. Ezen ismeretek átadására, a
szervezeti kommunikáció szerteágazó tevékenységterületein alkalmazandó
tudományos ismeretek és a gyakorlat szintézisére vállalkozik ez a kiadvány, mely
jelenleg a legteljesebb és legkorszerűbb public relations szakkönyv
Magyarországon. Szerzői a szakterület neves szakemberei, akik munkájukban a
legújabb elméleti összefüggések és kutatási eredmények ismertetése mellett a
szakmai alkalmazásokat is bőségesen igyekeztek illusztrálni.
_x0084_nagykorúvá vált_x0094_; felismerték és megértették annak értékképző, az
immateriális vagyont növelő jelentőségét, s így ott a szakma már jó ideje a
döntéshozói folyamatok, a vezetés szerves részét képezi. Ahhoz, hogy hazánkban
is polgárjogot nyerjen, szükség van a public relations fogalomkörének széles
körű megismertetésére, a korszerű elméleti ismeretek terjesztésére és
természetesen a szakmai gyakorlat színvonalának határozott emelésére is. Csak a
szakmailag művelt, felkészült, a public relations elméleti fejlődésével
folyamatosan lépést tartó és etikus szakemberek képesek kivívni tevékenységükkel
a társadalom, a politika, a gazdaság és a nonprofit szektor elismerését, és
helyreállítani a munkájuk iránti bizalmat. Ezen ismeretek átadására, a
szervezeti kommunikáció szerteágazó tevékenységterületein alkalmazandó
tudományos ismeretek és a gyakorlat szintézisére vállalkozik ez a kiadvány, mely
jelenleg a legteljesebb és legkorszerűbb public relations szakkönyv
Magyarországon. Szerzői a szakterület neves szakemberei, akik munkájukban a
legújabb elméleti összefüggések és kutatási eredmények ismertetése mellett a
szakmai alkalmazásokat is bőségesen igyekeztek illusztrálni.

Adatlap
Ár: | 1.990 Ft |
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2025.06.14 |
Eddig megtekintették 1 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Public Relations I-II. - Nyárády Gáborné; Szeles Péter" című hirdetést látja. (fent)