
FELHASZNÁLÓK, NEM VEVŐK
Akik meghatározzák vállalatunk sikerét Szerző: Aaron Shapiro HVG Kiadó, 2012 Ha
még mindig úgy gondoljuk, ?a vevő a király?, valószínűleg lemaradunk a
versenyben. Napjainkban a növekedés mozgatórugói a felhasználók ? akik a
digitális média és technológia segítségével kommunikálnak a cégekkel. Aaron
Shapiro a digitális marketinggel foglalkozó ügynökség, a HUGE vezérigazgatója
kutatásai során részletesen tanulmányozta a Fortune 1000 cégeit, és arra a
megállapításra jutott, hogy a legsikeresebb vállalatok mindenekelőtt a
felhasználókra és nem a vevőkre összpontosítanak. Nézzük meg a Facebookot és a
Google-t! Már jóval azelőtt felépítették vállalkozásukat, hogy kitalálták volna,
mit is akarnak eladni. Ez a felhasználó-központú vállalati szemlélet
újraértelmezi a cég minden egyes tevékenységét, a szervezeti stratégiától és
menedzsmenttől kezdve a termékfejlesztésen és marketingen át, egészen az
értékesítésig és ügyfélszolgálatig. A szerző a digitális téren vezető vállalatok
konkrét példáin keresztül mutatja be, mit kell tennünk ahhoz, hogy
vállalkozásainkat, a digitális kor követelményeinek megfelelő módszerek
alkalmazásával, versenyképessé és sikeressé tegyük. A kötet adatai: Formátum:
145*210 mm Megjelenés éve: 2012 Terjedelem: 328 oldal
még mindig úgy gondoljuk, ?a vevő a király?, valószínűleg lemaradunk a
versenyben. Napjainkban a növekedés mozgatórugói a felhasználók ? akik a
digitális média és technológia segítségével kommunikálnak a cégekkel. Aaron
Shapiro a digitális marketinggel foglalkozó ügynökség, a HUGE vezérigazgatója
kutatásai során részletesen tanulmányozta a Fortune 1000 cégeit, és arra a
megállapításra jutott, hogy a legsikeresebb vállalatok mindenekelőtt a
felhasználókra és nem a vevőkre összpontosítanak. Nézzük meg a Facebookot és a
Google-t! Már jóval azelőtt felépítették vállalkozásukat, hogy kitalálták volna,
mit is akarnak eladni. Ez a felhasználó-központú vállalati szemlélet
újraértelmezi a cég minden egyes tevékenységét, a szervezeti stratégiától és
menedzsmenttől kezdve a termékfejlesztésen és marketingen át, egészen az
értékesítésig és ügyfélszolgálatig. A szerző a digitális téren vezető vállalatok
konkrét példáin keresztül mutatja be, mit kell tennünk ahhoz, hogy
vállalkozásainkat, a digitális kor követelményeinek megfelelő módszerek
alkalmazásával, versenyképessé és sikeressé tegyük. A kötet adatai: Formátum:
145*210 mm Megjelenés éve: 2012 Terjedelem: 328 oldal

Adatlap
Ár: | 3.120 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Feladás dátuma: | 2025.07.29 |
Eddig megtekintették 2 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "FELHASZNÁLÓK, NEM VEVŐK" című hirdetést látja. (fent)