Betöltés...

MARKETINGRŐL ÉRTHETŐEN Könyvelőknek

A legfontosabb marketingeszközök gyakorlati útmutatója Szerző: Kövesdi Edit
Vezinfó Kiadó, 2023 Ha az ügyfeleinkről van szó, akkor értenünk kell számtalan
technológiai folyamathoz. Tisztában kell lennünk a jogszabályok széles körével,
úgymint a polgári joggal, a cégjoggal, a munkajoggal, az adójoggal és persze a
könyvelői munka alapját jelentő számviteli törvénnyel. Ezek mellett ott vannak
még az ügyfél sajátosságaihoz kapcsolódó előírások ? itt hosszú lenne a
felsorolás, amely a vámtól a környezetvédelmi termékdíjon keresztül sok jogághoz
kapcsolódik. És akkor a komoly IT-kihívásokról, amelyek a használt programokkal,
rendszerekkel, adatbiztonsággal kapcsolatosak, még szót sem ejtettünk. Joggal
mondhatjuk, hogy a könyvelő egy polihisztor! A gyakorlat azt mutatja, hogy a
könyvelők az ügyfeleik miatt és/vagy érdekében időt és energiát nem kímélve
ismerkednek meg újabb és újabb területekkel. De ha a saját maguk vagy cégük
érdekei kívánnák meg ugyanezt, akkor már jönnek a kifogások: ?én csak egy kis
cég vagyok, nekem nem fontosak ezek?; ?nincs nekem időm és energiám ilyesmivel
foglalkozni?. Valójában sokkal több időt kellene szánni a saját könyvelői
vállalkozás működtetésére. Ennek érdekében számos olyan ismeretet kellene
megszerezni, amely a hatékonyságot fokozhatja, az ügyfélkör optimalizálását
segítheti vagy éppen a kommunikációt javíthatja. Ez a tudás ma már ? a sok
szakkönyv és az internet által ? viszonylag könnyen elérhető. Az azonban már
elég nehéz feladat, hogy ezeken a területeken olyan mélységű tudást érjünk el
autodidakta módon, amelyet a saját cégünkre is alkalmazni tudunk. Arról már nem
is beszélve, milyen nehéz felismerni, mely területet kellene megváltoztatni. S
most itt van egy igazi segítség! E könyvben az olvasó folyamatosan ?kapja a
pofonokat?, hogyan kellene (kellett volna már sok évvel ezelőtt!) gondolkodnia a
saját munkájával, az ügyfeleivel, a vállalkozásával kapcsolatosan. Ha a szakma
felismerte volna, hogy mekkora szerepe van az önismeretnek, piacismeretnek, a
tudatos cégvezetésnek, marketingnek, s nem csak saját sebeket nyalogatva
ragaszkodna valami régmúlt állapothoz, mennyivel előrébb lenne! A következő
oldalakon a szerző sorra veszi azokat az ismereteket, amelyek egy könyvviteli,
tanácsadó vállalkozás számára jelentős mértékben tudják fokozni a hatékonyságot,
és amelyek révén jobb piaci pozíciókat tud teremteni. Bár a könyv alapvető
célcsoportja az adózási, számviteli területen működő vállalkozások vezetői, de
bármely ? akár egyéni ? szolgáltató számára is nagyon hasznosak lehetnek a
közérthető nyelvezettel leírt ismeretek, tanácsok! Hasznos olvasást kívánok,
kedves kollégák! Sallai Csilla kamarai tag könyvvizsgáló A kötet adatai:
Formátum: B/5 Kötés: puhatáblás Megjelenés éve: 2023 Terjedelem: 168 oldal
Tartalom: Előszó Bevezető Könyvelőgondok, marketingválaszok ? Pozicionálás ?
Versenytársak ? Árazás ? Szolgáltatásmarketing-specialitások ? Szakértői imázs ?
SWOT-analízis ? A fejezet tanulságai Arculat, weboldal ? Arculattervezés röviden
? Logó ? Kisarculat, nagyarculat ? Arculati kézikönyv ? A legfőbb online
marketing felület: a saját weboldal ? A könyvelői weboldal céljai ? Két
technikai alapkövetelmény ? Marketing szemléletű webdizájn ? A könyvelői honlap
felépítése ? Hogyan készül a weboldal? ? Főoldal vagy landing oldal? ? Mérj! ? A
fejezet tanulságai Tartalommarketing ? A tartalommarketing megjelenési formái ?
Hogyan profitálsz a tartalommarketingből? ? Így írj blogot sikeresen és
könnyedén ? Alapszabályok ? Szövegírási alapok ? Témaötletek ? Videócsatorna ?
Podcast-adás ? Közösségimédia-tartalmak ? Kinek való a LinkedIn? ? A fejezet
tanulságai Értékesítési alapok ? Kinek, mikor, hogyan ? Hideg, meleg, forró ? A
hirdetésben szereplő ajánlat ? Direktmarketing dióhéjban ? Hogyan építs
ügyféllistát? ? A méret a lényeg ? vagy mégsem? ? Adatbázis-feladatok ? Az
ingyenességről ? A fejezet tanulságai Kell egy csapat ? A
munkáltatóimárka-építés ? Hogyan mutatkozik meg a munkáltatói márka? (Weboldal,
Közösségi média, A vállalkozás hírneve) ? Sikeres munkaerő-toborzás és -felvétel
? Toborzási terv ? Munkaköri leírás ? Toborzási források ? Álláshirdetés ?
Állásinterjú ? On-boarding program ? Az értékes munkaerő megtartásának eszközei
? A munkavállalók pszichológiai szükségletei ? Teljesítményértékelés ? Az
elismerés ereje ? A jó vezető (A sikeres vezetői munkához szükséges
tulajdonságok, A delegálás művészete) ? A fejezet tanulságai Marketing legálisan
? Adatvédelem ? Sütibannerek ? Online nyereményjátékok ? E-mailek küldése ?
Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok ? példák ? Árakciók, árkedvezmények ?
Ügyfélvélemények használata ? Sötét minták ? A fejezet tanulságai Hogyan tovább?
? ?Csináld magad? marketing ? Marketing munkatárs cégen belül ? Marketingmunkák
sikeres kiszervezése, avagy mi az a brief? Marketingszótár

Tovább
Adatlap
Ár: 12.190 Ft
A hirdető: Kereskedőtől
Értékesítés típusa: Eladó
Állapota: Új
 
Feladás dátuma: 2025.06.19
Eddig megtekintették 2 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

MARKETINGRŐL ÉRTHETŐEN Könyvelőknek
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "MARKETINGRŐL ÉRTHETŐEN Könyvelőknek" című hirdetést látja. (fent)



Loerem földjén, Vinnengael csodás városában él és uralkodik az erős kezű, bölcs király, Tamaros. Célja, hogy békében és jólétben egyesítse a kontinens minden országát, szövetségben azok népeivel: az elfekkel, törpékkel és orkokkal. Az istenek kegyesek hozzá, s mágikus Portálokkal ajándékozzák...