A túlvilág vándorai társasjáték
Lélekvezető társaiddal számtalan alkalommal hajóztatok már a Túlföldre, de soha
nem léphettek a partjaira. Nem, a ti örökkévaló feladatotok, hogy átvigyétek az
arra érdemes lelkeket, és aztán azonnal visszatérjetek újabb lelkekért. Sok-sok
éven át, örökkön-örökké, amíg az istenek fel nem mentenek titeket a feladat
alól. Ha a Limbus folyó partján állva az ember kikukucskál a halotti maszkja
résein, akkor épp megláthatja a túlsó partot belengő ragyogást. Odaát, egyetlen
hajóútnyira innen terül el az örök boldogság. A földi halandók sokféle néven
nevezik ezt a túlvilági helyet, de mi úgy hívjuk: Túlföld. Beszélnek ám az
alvilági körökben egy titkos, rövidebb útról. Sötét hangok azt ígérték, hogy ha
elég démont csempészel át a Túlföldre, ők átveszik ott a hatalmat. És akkor,
szavukat adták, sötét uralkodásuk alatt sokkal gyorsabban beengednek majd a
mennyei birodalomba. Mióta lélekvezetőként szolgálsz, soha nem kaptál még ehhez
fogható ígéretet. Eltűnődsz hát, hajlanál-e valaha az alkura. Vajon a társaid
már el is fogadták? Játék előkészületek: Válasszátok ki az egyik ajándék paklit,
azt tegyétek képpel felfelé az első két hajó közelébe úgy, hogy minden játékos
elérje azokat. Helyezzétek a 17 hangot a hajók mellé, vagy helyezzétek őket
egyből a hajókra a jelölések szerint.A hajók közelébe helyezzétek le a három
maszkot. Adjatok minden játékosnak egy szavazó korongot és véletlen szerűen
válasszátok ki a játékost, aki a mesterérmét kapja. Válasszátok ki az egyik
ajándék paklit, azt tegyétek képpel felfelé az első két hajó közelébe úgy, hogy
minden játékos elérje azokat. Helyezzétek a 17 hangot a hajók mellé, vagy
helyezzétek őket egyből a hajókra a jelölések szerint. A hajók közelébe
helyezzétek le a három maszkot. Adjatok minden játékosnak egy szavazó korongot
és véletlen szerűen válasszátok ki a játékost, aki a mesterérmét
kapja.Keverjétek meg a 12 lélekkártyát, és alkossatok belőlük egy képpel lefelé
fordított paklit. A lelkek zöld, piros vagy kék színűek lehetnek. Majd
keverjétek meg a 12 démonkártyát, és alkossatok belőlük egy képpel lefelé
fordított paklit. A zsonglőrt tartsátok külön.Csapatok:Keverjétek meg a
csapatpaklit, és osszatok belőle minden játékosnak egy-egy kártyát. Ezeket a
szerepköröket tartsátok titokban egymás előtt - ez a kártya határozza meg a
játékban betöltött szerepeteket: Lélekvezetők - azok a játékosok, akik
lélekkártyát kaptak, igyekeznek együtt dolgozni és minél több lelket átjuttatni
a Túlföldre. Démoncsempészek - azok a játékosok, akik démonkártyát kaptak,
titokban fognak dolgozni, hogy minél több démont csempésszenek át a Túlföldre.
Zsonglőr - az a játékos, aki a csibész Zsonglőr kártyáját kapta, egyedül fog
játszani. Célja, hogy egyenlő arányban jussanak át lelkek és démonok a
Túlföldre. Három kör, három vándor:Osszatok minden játékosnak egy kártyát a
lélekpakliból és a démonpakliból - ezeket tartsátok titokban egymás előtt. A
mesterérme birtokosának lenni igen nagy felelősség, hiszen az a játékos, akinél
az érme van, befolyásosabb a többieknél. Minden körben ő ültet elsőként vándort
egy hajóba, döntetlen esetén pedig az övé az utolsó szó. De az érme körről-körre
gazdát cserél. A játék célja:A túlvilág vándorai társasjáték három körből és
mindegyik kör három fázisból áll. A játékosok minden körben beültetnek egy
vándort valamelyik játékban lévő hajóba. Ezért cserébe megkapják a helyhez
tartozó ajándékot és hango(ka)t. A játékosok végrehajtják az ajándékhoz tartozó
különleges akciókat. A játékosok a hangjaik segítségével megszavazzák, hogy
melyik hajó induljon útnak a Túlföldre. Miután a harmadik hajó is átért a
Túlföldre, ideje felfeni a vándorokat és pontozni. Számoljátok össze a lelkeket,
a démonokat - a legtöbb pontot szerző csapat nyer. De a játék során alaposan át
kell gondolnotok, hogy mikor milyen információt osztotok meg egymással. Hogy
kiben bíztok, mikor blöfföltök és mikor hallgattok bölcsen. Csend kiegészítő:Ha
már ismeritek az alapjátékot, akkor újabb élményekért hozzáadhatjátok a Csend
kiegészítő 15 kártyáját. A kártyák váratlan fordulatokat hoznak a játék minden
körébe. Előfordulhat, hogy a csendkártyán lévő utasítás ellentmond a játék
alapszabályainak. Némelyik csendkártya megtiltja adott játékosoknak, hogy
beszéljenek. A csendkártyák csupán egy körig fejtik ki hatásukat. A kör végén,
miután a megszavazott hajó átkerült a Túlföldre, dobjátok el a csendkártyát. A
túlvilág vándorai egy izgalmas társasjáték, igazán pörgős és a különleges
grafikája szinte mindenkit magával ránt.Doboz tartalma:6 játéktábla15
vándorkártya40 ajándékkártya17 hangjelölő8 szavazókorong1 mesterérme3 maszk
nem léphettek a partjaira. Nem, a ti örökkévaló feladatotok, hogy átvigyétek az
arra érdemes lelkeket, és aztán azonnal visszatérjetek újabb lelkekért. Sok-sok
éven át, örökkön-örökké, amíg az istenek fel nem mentenek titeket a feladat
alól. Ha a Limbus folyó partján állva az ember kikukucskál a halotti maszkja
résein, akkor épp megláthatja a túlsó partot belengő ragyogást. Odaát, egyetlen
hajóútnyira innen terül el az örök boldogság. A földi halandók sokféle néven
nevezik ezt a túlvilági helyet, de mi úgy hívjuk: Túlföld. Beszélnek ám az
alvilági körökben egy titkos, rövidebb útról. Sötét hangok azt ígérték, hogy ha
elég démont csempészel át a Túlföldre, ők átveszik ott a hatalmat. És akkor,
szavukat adták, sötét uralkodásuk alatt sokkal gyorsabban beengednek majd a
mennyei birodalomba. Mióta lélekvezetőként szolgálsz, soha nem kaptál még ehhez
fogható ígéretet. Eltűnődsz hát, hajlanál-e valaha az alkura. Vajon a társaid
már el is fogadták? Játék előkészületek: Válasszátok ki az egyik ajándék paklit,
azt tegyétek képpel felfelé az első két hajó közelébe úgy, hogy minden játékos
elérje azokat. Helyezzétek a 17 hangot a hajók mellé, vagy helyezzétek őket
egyből a hajókra a jelölések szerint.A hajók közelébe helyezzétek le a három
maszkot. Adjatok minden játékosnak egy szavazó korongot és véletlen szerűen
válasszátok ki a játékost, aki a mesterérmét kapja. Válasszátok ki az egyik
ajándék paklit, azt tegyétek képpel felfelé az első két hajó közelébe úgy, hogy
minden játékos elérje azokat. Helyezzétek a 17 hangot a hajók mellé, vagy
helyezzétek őket egyből a hajókra a jelölések szerint. A hajók közelébe
helyezzétek le a három maszkot. Adjatok minden játékosnak egy szavazó korongot
és véletlen szerűen válasszátok ki a játékost, aki a mesterérmét
kapja.Keverjétek meg a 12 lélekkártyát, és alkossatok belőlük egy képpel lefelé
fordított paklit. A lelkek zöld, piros vagy kék színűek lehetnek. Majd
keverjétek meg a 12 démonkártyát, és alkossatok belőlük egy képpel lefelé
fordított paklit. A zsonglőrt tartsátok külön.Csapatok:Keverjétek meg a
csapatpaklit, és osszatok belőle minden játékosnak egy-egy kártyát. Ezeket a
szerepköröket tartsátok titokban egymás előtt - ez a kártya határozza meg a
játékban betöltött szerepeteket: Lélekvezetők - azok a játékosok, akik
lélekkártyát kaptak, igyekeznek együtt dolgozni és minél több lelket átjuttatni
a Túlföldre. Démoncsempészek - azok a játékosok, akik démonkártyát kaptak,
titokban fognak dolgozni, hogy minél több démont csempésszenek át a Túlföldre.
Zsonglőr - az a játékos, aki a csibész Zsonglőr kártyáját kapta, egyedül fog
játszani. Célja, hogy egyenlő arányban jussanak át lelkek és démonok a
Túlföldre. Három kör, három vándor:Osszatok minden játékosnak egy kártyát a
lélekpakliból és a démonpakliból - ezeket tartsátok titokban egymás előtt. A
mesterérme birtokosának lenni igen nagy felelősség, hiszen az a játékos, akinél
az érme van, befolyásosabb a többieknél. Minden körben ő ültet elsőként vándort
egy hajóba, döntetlen esetén pedig az övé az utolsó szó. De az érme körről-körre
gazdát cserél. A játék célja:A túlvilág vándorai társasjáték három körből és
mindegyik kör három fázisból áll. A játékosok minden körben beültetnek egy
vándort valamelyik játékban lévő hajóba. Ezért cserébe megkapják a helyhez
tartozó ajándékot és hango(ka)t. A játékosok végrehajtják az ajándékhoz tartozó
különleges akciókat. A játékosok a hangjaik segítségével megszavazzák, hogy
melyik hajó induljon útnak a Túlföldre. Miután a harmadik hajó is átért a
Túlföldre, ideje felfeni a vándorokat és pontozni. Számoljátok össze a lelkeket,
a démonokat - a legtöbb pontot szerző csapat nyer. De a játék során alaposan át
kell gondolnotok, hogy mikor milyen információt osztotok meg egymással. Hogy
kiben bíztok, mikor blöfföltök és mikor hallgattok bölcsen. Csend kiegészítő:Ha
már ismeritek az alapjátékot, akkor újabb élményekért hozzáadhatjátok a Csend
kiegészítő 15 kártyáját. A kártyák váratlan fordulatokat hoznak a játék minden
körébe. Előfordulhat, hogy a csendkártyán lévő utasítás ellentmond a játék
alapszabályainak. Némelyik csendkártya megtiltja adott játékosoknak, hogy
beszéljenek. A csendkártyák csupán egy körig fejtik ki hatásukat. A kör végén,
miután a megszavazott hajó átkerült a Túlföldre, dobjátok el a csendkártyát. A
túlvilág vándorai egy izgalmas társasjáték, igazán pörgős és a különleges
grafikája szinte mindenkit magával ránt.Doboz tartalma:6 játéktábla15
vándorkártya40 ajándékkártya17 hangjelölő8 szavazókorong1 mesterérme3 maszk
Adatlap
Ár: | 9.856 Ft |
Játék: | Társasjátékok |
Feladás dátuma: | 2024.04.20 |
Eddig megtekintették 2 alkalommal |
A hirdető adatai
Gyerekjáték rovaton belül a(z) "A túlvilág vándorai társasjáték" című hirdetést látja. (fent)