Betöltés...

A TOYOTA-MÓDSZER

14 vállalatirányítási alapelv Szerző: Jeffrey K. Liker HVG Kiadó, 2008 Kevesebb
munkaórával, minimális raktárkészlettel, a legjobb kocsikat gyártja a lehető
legkevesebb utólagos szervizeléssel a Toyota. A világ összes gyára számára a
Toyota a példakép, sikere elképesztő. A szerző 14 vállalatirányítási alapelvet
mutat be, amely egy vállalat működési hatékonyságának növelését szolgálhatja. A
könyv bemutatja, gazdasági-ipari ágazattól függetlenül, hogy, hogyan
gyorsíthatók az üzleti folyamatok, hogyan fejleszthető a termék és szolgáltatás
minősége, hogyan csökkentsük a költségeket, hogyan versenyezhetünk lépésről
lépésre a Toyota elképesztő sikerével. A kötet adatai: Formátum: 160 x 235 mm
Megjelenés éve: 2008 Terjedelem: 400 oldal

Tovább
Adatlap
Ár: 4.720 Ft
A hirdető: Kereskedőtől
Értékesítés típusa: Eladó
 
Feladás dátuma: 2024.05.10
Eddig megtekintették 19 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

A TOYOTA-MÓDSZER
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "A TOYOTA-MÓDSZER" című hirdetést látja. (fent)



Bataille a lehetőségek végső határáig, egyfajta vitális teljességre akart eljutni. Új műfajt teremtett, a pőre vallomást filozófiai elmélkedéssel és misztikus búvárkodással társította. Az őskor emberének barlangrajzait elemezve Bataille állítja, hogy az erotika és a szexualitás két különböző...